14 Nisan 2015 Salı

Teknolojik-Psikolojik


İnsanları sınıflara ayırmaktan hiç hoşlanmam ama şu gerçek ki gelir statusü olarak bir sınıflandırma var.Ve bu sınıflandırmada da en alttan en üste kadar bir çok insann elinde son model telefonlar geziyor.
Kimsenin yaşantısını sorgulamıyorum, nasıl yaşadıkları umrumda değil ama ne gerek var? Ne gerek var insanları telefon modellerine göre sınıflandrmaya ya da insanların öyle hissetmesine ne gerek var.
Elinde lüks model bir telefon olduğu için sen ünlü birisi olmuyorsun ki,iyi kalpli birisi de olmuyorsun, zengin birisi bana göre hiç olmuyorsun.Peki bu hava atma çabası neden?
Üzerlerine giyecek doğru düzgün kıyafeti olmayıp da elinde son model telefon olan insanların sayısı o kadar fazla ki.Belki de 3.dünya ülkesi tanımlamasının cümle içerisinde kullanılmış hali bu.

Son çalıştığım yerde telefonu benden iyi olduğu için kendini benden üstün gören bir teknisyen vardı.Beni lan beni mühendisini!
(Neyse ki çaktım ayfon6yı, artık çok büyük saygı gösteriyor bana fabrika sahibiyim onun gözünde!)  

Allah'ın aşkına artık telefon modeline, araba modeline göre insan ayırma dönemi bitsin.Kıt kanaat geçinirken marlborosundan vazgeçmeyen insanın mantığı da tükensin.
(Araba modelini özellikle kızlar için yazdım.ok money talks!)


Türkçe Siri ile imtihan..

Ben askere gidip de doğudn,anadoludan bu kadar insan tanıyınca öğrendim hayvanlara bu kadar tecavüz edildiğini.
Şok olmuşçasına dinledim bütün anlatınları.Eşekle atın çiftleşmesinden oluşan "katır" çok ilginç gelmemeye başlamıştı bi yerden sonra.
Yani hayvanlara bu kadar tecavüz edilen ülkede Türkçe Siri neden? Yanlış anlar bu insanlar bunu, yazık günah telefonlara.


Murat Kekili'nin "Bu akşam ölürüm" şarkısı ile gaza gelip intihar eden, kendini pokemon zannedip camdan aşağı atlayan (çocuk yaşıyor ve büyüdü varsayalım)
kendini immortal Polat Alemdar zanneden, aynı zamanda kendini başbakanın ötünün kılı gibi hissedenlerin olduğu bu yerde...
Siri'ye aşık olurlar,telefonu kırıp intihar ederler.Aileleri Apple'a tazminat davası açar.Dünya gündemine yeni bir manşetle çıkar,tarihe geçeriz.İşte Yeni Türkiye helal olsun helal!

Çocuğum şu siriyi türkçe değil ingilizce kullan, pratik yaparsın biraz (Türk annesi)

Tebrikler! Siri'ye are u sex? diyen 1000.000. Türk'sünüz.

Peki Siri bu yemek yapabiliyo mu, bulaşık çamaşır yıkıyabiliyo mu,peki ütü peki temizlik, ne b.ka yarıyo bu hee? 
...........................................

Günün şarkısı
Robert Delong - Long Way Down

Keep in touch!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder