6 Nisan 2015 Pazartesi

Beşiktaş - Başakşehir




Herkese Merhabalar,

Beşiktaş - Başakşehir konusuna girmeden önce hafta sonu yaşanılan elzem olay hakkında bir şeyler söylemek istiyorum. Fenerbahçe takım otobüsüne yapılan saldırıyı inanın aklım almıyor. Nasıl bir insan(lar) onlarca futbolcunun bulunduğu otobüse silahla saldırı yapabilir? Ülkemizde kin ve nefretin günden güne arttığı aşikar ve bundan da ilginci bizim bu tür olaylara koyduğumuz tepkiler. Bu tarz bir olay 2010 yılında Afrika Uluslar Kupasına katılmaya giden Togo Milli Takımının başına gelmiş ve 3 kişinin ölümüyle sonuçlanmıştı. Bu olaydan hiçbir farkı yok ! Togo takımı kupadan çekilmişti. Koyulan tepkilerin hiçbirisi gidenleri geri getirmez ancak sizin bu konudaki tavrınızı ortaya koymanız, diğer insanlara da örnek olur diye düşünüyorum. Ben bir Beşiktaş taraftarı olarak kesinlikle ligin durdurulması ve insanların bir müddet futboldan uzaklaşması gerektiğini düşünüyorum. Ancak aciz yönetim anlayışı diğer alanlarda olduğu gibi futbolda da mevcut. Hepimize geçmiş olsun.

Maça gelirsek

26.Hafta bugün kapanacak. Maçın Başakşehir F.T. Standında oynanmasına rağmen Başakşehir Futbol Kulübünün deplasman takımı olacak olması gerçekten ilginç bir durum. Beşiktaşın da bu sene 2si iç saha 1i deplasman olarak oynadığı statta mağlubiyeti yok. Başakşehir, Kasımpaşa ve Akhisar maçlarından rahat galibiyetlerle ayrılan Beşiktaşın bugün de zorlanmayacağını düşünüyorum. Daha önceki yıllarda Beşiktaşın kabusu haline gelen Abdullah Avcı tabusunu son 2-3 sezondur yıktık. Gene de son 10 maça baktığımızda sadece 4 galibiyetimizin bulunduğunu hiçe saymamak gerek.

Konuyla ilgili görüştüğüm insanlar da dahil medyanın Başakşehiri tehlike olarak görmesi normal. Sebeplerine gelecek olursak; Başakşehirin UEFA kupalarına gitmek için istekli oluşu, son yıllardaki büyük takımlara karşı ortaya koyduğu direnç ve Beşiktaşın sakatlıklarla boğuştuğu dönem olarak sayılabilir. Ancak bana göre kart cezalısı olan Velinin yokluğu çok büyük sorun olmayacaktır, Tolganın yerine oynayacak Cenk Gönen 'in ise basitçe hataları olmazsa bu maçta zorluk çekilmeyecektir. Beşiktaş kupanın ardından UEFA 'dan da elendikten sonra ellerinde tek bir hedef kaldı. Şampiyonluk ! Bununda tek yolu, 33.Haftaya kadar zirvede yürümek. Derbi performanslarıyla taraftarları hayal kırıklığına uğratma alışkanlığını bir kez olsun pas geçerlerse Beşiktaş bu sezon ipi göğüsleyecektir.

Son olarak uzun süredir durgun olan Olcay 'ın bu maçta üstün bir performans göstereceğini düşünüyorum.

Kalın sağlıcakla.

LA VITTORIA SARA NOSTRA !

Hiç yorum yok: