5 Nisan 2015 Pazar

Blogging 101

Blogging 101: 

İlk yazı...

Geçen gün arkadaşlar blog açalım dedikleri zaman aklıma geldi,aslında bu benim ilk bloğum değildi,orada bir blog vardı ama adını bile hatırlamadığım..

Üniversite 2 veya 3 tam hatırlamıyorum.Caddebostan'da şuursuzca içtiğimiz günler.
Gecenin ilerleyen saatleri bir kızla tanıştım,kız bloğundan bahsediyordu(hayal-meyal hatırlıyorum)
Baya konuştuk ettik numaralar alındı,blog açmama karar verildi,o hızla eve döndüm.Hemen bir hesap aldım,o gazla bi kaç bir şey de yazdm.(çok sarhoşum ama)
Sabah uyandım (akşamüstü aslında),önceki geceden her şey sisli puslu..Neyse daha fazla sıkmıyorum kızla muhabbet biraz daha devam etti, bu sırada blog unutuldu,sonra kızla muahbbet de bitti,blog hala unutuldu,ta ki geçen güne kadar.

Gaza gelip bir kız için tanştığım blog hayatına yeni bir sayfa açıyorum! (alkışlar bitmesin)
Merak etmeyin,çok sıkıcı yoğun yazılar yazmam,zaten yazamam da edebi bilgim yetmez,mühendisim olum ben.

Arkadaşlar bu bloğu beğenen beğensin,beğenmeyen de beğenene kadar okusun lütfen!

.........................................

İş hayatının insan üzerine etkileri adlı deneyimde kendimi denek olarak kullanıyorum.
7.Ay Gözlemleri;

-Hafta sonu için yaşanır.
-Cuma her anlamda mübarek gündür.
-Kahve bağımlısı olunur.Yemekten hemen sonra çay içilmemesi ufak çaplı krizlere neden olur.
-Hafta sonu gerekmedikçe araba kullanılmaz,toplu taşıma araçları tercih edilir.
-Narsiszme giriş,pazar akşamı aynaya baktığında sakalı kendine yakıştırmanla başlar,(valla yakışıyor lan)
-Hafta sonları mümkünse doğa yürüyüşleri,deniz manzarası,sessizlik aranır.
...devam edebilir...

..........................................
Şurada şöyle bi köşe olsun belki birileri INDEED! der,

Günün hak vermesi,
Kimse yaralarını sevmez yaralayandan ötürü ama bizim ülkemizde bu durum böyle değil.Mazoşizm önlenemez şekilde artıyor.Zevk alıyor bu insan acı çekmekten,aç kalmaktan,iş bulamamaktan.
Sanırım savaştan sonra bir ülkenin başına gelen en kötü şey "cahillik".

Şurada da şöyle bir köşe olsun belki birileri dinler,

Günün şarkısı,
Arctic Monkeys - Why'd You Only Call Me When You're High?
(Yukarıda bahsettiğim kız için olabilir mesela)

Haydi eyvallah!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder