6 Nisan 2015 Pazartesi

Bir Acayip Şeyler Oluyor.

       

        Uzun zamandan beri blog yazma isteğim vardı, fakat bir türlü yazmaya başlayamamıştım. Bir kaç gün önce arkadaşlarımla beraber bir karar aldık ve artık blog yazacaktık. Yazalım yazmasına da bu kez de ne yazsam düşüncesi sardı beni.

        Sahi ne yazalım ? Neyi yazalım daha doğrusu

       - Özgecanı mı ?

       - Fırat Çakıroğlu'nu mu ?

       -Yalova Valisinin hakaret ettiği öğretmenin, kalp krizi geçirip hayatını kaybetmesini mi ?
     
       - Öldürülen Savcıyı mı?

       - Emniyet Genel Müdürlüğü'nün basılmasını mı ?

       - Babasını sırtından 28, göğsünden 4 bıçak darbesiyle yaraladıktan sonra boğazını keserek öldüren Sözde ünlü oyuncu Orhan Şimşek'i mi ?

       - Hiç güvenlik yasasını mı ? İç güvenlik miydi yoksa

       Bu kadar yazıl(a)mayacak şey varken ne yazayım ben. Futbol hakkında yazsam diyorum bu kez de hafta sonu yaşanan çirkin olayı yazacağım. (Fenerbahçe Spor Kulubü'ne yapılan çirkin saldırıyı) Tek keyif aldığımız şey olan futbolu bile izlenemeyecek hale getiriyoruz.

       Sahi hiç mi güzel şeyler olmuyor benim güzel ülkemde ? Eminim oluyordur ama bizim göremeyeceğimiz yerlerde...

       Hal böyleyken ben en iyisi daha fazla yazmayayım. Ben yazarken sıkıldım siz okurken sıkılmazsınız inşallah. Ha unutmadan bu da son sözüm olsun "yasaları değil kafaları değiştirmeliyiz"

       Sevgiyle kalın...

     

       


       



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder