6 Nisan 2015 Pazartesi

Vicdan

Selamlar,

Açıkçası bugüne kadar kitap okumaktan kaçmadım ama deli gibi bir okur değilim. Ama yazı konusunda gerçekten sıfırım. Niye yazmaya karar verdim peki ?
Çünkü sıkıldım.
İçimde tutmaktan sıkıldım, direnmeye çalışmaktan, vicdansızlıktan sıkıldım.
26 Yaşındayım İstanbul-Leventte çalışıyorum ve bende sizler gibi bir vicdansızım, ama çok şükür kendimi rahatlatacak bir şeyler bulabiliyorum, sizler gibi.

Geçen gün bir arkadaşımla Bostancıda yürüken 1 çocuk geldi, Ağabey para! Niye, açım ! 

Şimdi bu olay karşısında kafamdan geçenleri söylemek istiyorum ;

- Bu çocuk aç, yazık
- Küçücük çocukları çalıştırıyorlar
- Para versem bali alacak
- Buna versem öbürü aç öyleyse devam...
- Suriyeden gelmiş vs vs ...

O kadar karışığız ki, hep negatif ama.
Çocuğa gel dedim ve oradaki en yakın uygun yerden hamburger almaya gittim, baktım ben içeri girerken yanına bir arkadaşı daha gelmiş, sümüklü, kirli, yırtık elbiseli... Ama bizden daha temiz! tabi şimdilik, yakında o da hayata yenik düşüp vicdansız olacak !

2 tane hamburger aldım, verdim. Sadece paketi açarken gördüm, sevinmişti, bende öyle. Uzadım gittim...

1-2 saat sonra başka yere gelmiştim ki, küçük bir kız çocuğu arabanın camına yapıştı, sonra elim kapının kilidine gitti, kilitledim kapıyı. Şuanda yazıya ne kadar dökebilirim bilmiyorum ama inanın iğrenç bir şey yaptığımı bilmenin acısını yaşıyorum. Farz edelim bunu yapmadım, ne yapardım, aaaaa yeter artık sana da başkası alsın ya da param yok ya da 25 kuruş, 50 kuruş.


Demem şu ki Işıkta duran onca arabanın, o küçük kızın gözüne bakamaması tamamen UTANÇ !

Acıma duygularını kaybetmiş, vicdansız olan bizler bir boka yaramıyoruz beyler bayanlar. Şunun farkındayım 1 kişi hepsine yetemez, ya da belki onlar bitmeyecek hiç. Ama şunu bilin ki bu dünyada aç olanların sayısı aç olmayanlardan çok daha az ve onlar bizim gibi yemeyecekler korkmayın. Bu arada bir de bana bunları doyurmakla bitmez, asıl bunlara istihdam yaratmalı ya da sokağa salınımların önüne geçmeli falan filan demyin ne olur. BİLİYORUM malesef.

Bu konuda yapabilecek çok bir şey yok, devlet baksın, 10 tane çocuk yapmasınlar, param yok, hepsine ben mi bakacağım, birine alsam diğeri gene aç, falan filan, bana ne yaa,...

Görüşürüz vicdansızlar ...

-------------------------------

Not:
 Hep böyle iç karartıcı yazmayacağım. İçimdekileri yazacağım ve pesimist olmadığımı söyleyebilirim, dolayısıyla eğlenceli yazılar da olacak. Sık sık ve uzun süreler yazmak istiyorum ama bakalım her işimiz gibi olursa 3-4 tane daha yazar uzarım =)

Yorumlarınızı çekinmeden yazın lütfen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder