27 Nisan 2015 Pazartesi

Galatasaray zorlansa da dün kazanmayı bildi. Golü geç bulabilsede oyun fena değildi. 2.yarı  1 puanı almak isteyen Gaziantepspor'a karşı tek kale maç oynandı. Yasin ve Bruma'nın girmesiyle takım iyice rakibini geriye yasladı. Galatasaray taraftarını heycanlandıran oyuncu Yasin Öztekin sol kanadı hareketlendirdi. Bir çok pozisyonda o kanattan geldi. Galatasaray'da iyi kanat oyuncuları olmadığı için taraftar Yasin Öztekin girince heycanlanıyor. Yetenekli ama o kadarda büyütecek bir oyuncu olduğunu ben düşünmüyorum. Olcan'ı ağır eleştirenlerede katılmıyorum. Olcan hem hızlı hemde teknik bir futbolcu. Boyu ve defansif özellikleri dezavantajı. Şuan ki performanslara göre sol kanatta Yasin sağ kanatta Olcan daha mantıklı. Bruma'ya verilen şans çok fazla. Belliki transfer ücretinin karşılığını veremeyecek Bruma.


Galatasaray'ın buz adamı Hakan Kadir Balta.. Bu adam  bana Emre Aşık'ı anımsatıyor. Karakter olarak tamamen zıtlar ama zor zamanlarda kadroya girdiklerinde çok iyi performans gösteriyorlar. Yedek kulübesinde oturduklarında problem yaratmıyorlar. Ayrıc
a Hakan Balta'nın maç içinde veya dışında bir tane tartışmasını hatırlamıyorum. Tebrikler buz adam..






Fenerbahçe kötü oynayarak 1 puan aldı. Bu puanı bence avantaj olarak görmeliler. Oyunun karşılığı 1 puan asla değildi. Caner'i sağ açık oynatan İsmail Kartal ne düşünmüş olabilir acaba? Neden takımın en etkili oyuncusunun mevkisi değiştirilir? Fenerbahçeli arkadaşlar dua etsin Emenike ısrarını Caner'de de göstermesin..

Önceki yazılarımda ligin son 3 takımının ancak kendi arasında yer değiştirebilceğini yazmıştım. Hala öyle düşünüyorum. Ama Karabükspor bugün puan alamassa havlu atar. Bu maç Beşiktaş için kolay olmayacak.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Floyd Mayweather vs Manny Pacquiao

Maç Pazar sabahı 04:00'te Kanaltürk'ten canlı yayınlanacak. Tarih yaklaştıkça ilgi daha çok büyüyor. Mayweather şirketinin twitlerinin sıklaştığını görmek mümkün. Heryerde reklamları dönüyor. Açıkçası izleyiciye maçı pazarlama konusunda gayet başarılılar. Ülkemizde boks sporu top 3'e girmesede küçük bir kitle maçı heycanla bekliyor.

Bu maç için canımı sıkan tek konu var. Sanki bu maç ünvan maçı değilde para maçı gibi. Halbuki iki tarafında ne kadar para alacağı belli. Yenselerde yenilselerde aynı parayı alacaklar. Sadece 1 M Eur'luk kemer sahibini bulacak.  #Maypac hashtag'iyle instagramdan ve twitterdan gündemi takip edebilirsiniz.

6 gün kalmışken rengimizide belli edelim madem..




''Öldürme iç güdüm geri geldi.. Ve bu duyguyu seviyorum..''

Manny Pacquiao





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder