8 Nisan 2015 Çarşamba

Mahalleden Notlar

What can i do sometimes?

Sabahları vapurla işe gitmek hep ilgi çekici gelmiştir bana,giden insanları da çok kıskanırım,öyle kıskanırım ki vapur batsa benden bilirler.Gözün kaldı değil mi derler.
Nedendir tam olarak bilmiyorum ama belki de her gün işe gidip gelmek için saatlerce araba kullandığmdan dolayı bana öyle geliyordur,
Dün bir işim olduğu için sabah erken saatte vapurla karşıya geçtim.Hava yağmurluydu, güneşi hiç göremediğimiz bir gündü.Kulak misafiri olduğum iki kişi her gün vapurla,metroyla işe gitmekten yakınıyorlardı, arabaları olsa rahat rahat evden işe gidip gelselermiş.

Durum şu ki; herkesin işi bir başkasına ilgi çekici geliyor, herkes başkasının işini yapsa sanki çok daha mutlu olacakmış gibi davranıyor.Çözemedim ben bu durumu neden böyle, arıyorum cevabını bilen varsa söylesin lütfen.
...............................
Hangimiz yemedik çılgınlar gibi!

Yok efendim Canan Karatay şöyle demiş,böyle demiş..Boşverin lütfen aynı yaşta Nebahat Çehre varken ben Karatay'ı falan dinlemem.Sen önce git bi saçını boyat biraz makyaj yap, kendine bak biraz, her şey tatlı yemeyeceksin değil!
Ayrıca benim aklıma hala Canan Karatay dendikçe Nefise Karatay geliyor, olmadı benimseyemedim bu kadını.( Nefise Karatay'ı severiz)
Var mı hiç kimse Canan Karatay'ı sporda squat yaparken hayal eden.Yok işte olmuyor arkadaşlar zorlamayın,hayal gücümüz yetmiyor.
Sporunuzu yapın, yediklerinize dikkat edin keyifinizle yaşayın. Abartmaya gerek yok.
..........................

Olmasaydınız biz yine olurduk hem de çok mutlu olurduk!

Gereksiz gazetenin birine, 10 Kasım'da "olmasaydın da olurduk" diye reklam veren gereksiz bir adam, son seçimde %50 oy alan bir partiden aday gösteriliyor.
Ülke nüfusu 20-30 milyon arası olsa biz çok daha mutlu olurduk inanın, kişi başına düşen oksijen miktarını azaltıyorsunuz.
Milletçe alkışlıyoruz!
.........................
Günün Birleşmesi,

Survivor'da ünlüler kazanınca mutlu olanlar Birleşin!

Günün şarkısı

The Black Keys - Little Black Submarines

Haydi eyvallah!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder